Generativna veštačka inteligencija
Visual Basic .NET, VBA, V. Studio
AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer
* | 1 | 2 | 5 | 8 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | m | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | Y | Z | ^ |
Abandoned Call - napušteni poziv
ABM Asynchronous Balanced Mode
Absolute Gain - apsolutno pojačanje
Address Resolution - razrešavanje adrese
Advanced Services - napredni servisi
AGC Automatic Gain Control - automatizovana kontrola pojačanja.
Alias Email Address - alijas email adresa
Analog Processor - analogni procesor
Application Framework - radni okvir aplikacije
Artificial Intelligence - veštačka inteligencija
Assembly Language - asemblerski jezik
Authentication - autentifikacija
AVL Automatic Vehicle Location (automatsko lociranje vozila)
Backward Compatible - kompatibilnost sa prethodnim verzijama
Batch Processing - batch obrada
Bioinformatics - bioinformatika
Bluetooth Special Interest Group
Bus Network - mrežna magistrala
CableLabs Certified CableModem
Call Abandons napušteni pozivi
Capture Division Packet Access
Capture Division Packet Access CDPA
Cathode Ray Tube katodna cev CRT
CDMA - Code Division Multiple Access
Cellular Digital Packet Data Group
CESID - Caller Emergency Service ID
CGI - Common Gateway Interface
Characterization (karakterizacija)
CIFS Common Internet File System
CIT Computer Integrated Telephone
CLAS - Centrex Line Assignment Service
Clipping Path (putanja odsecanja)
Device Resolution (rezolucija uređaja)
Direct InterLATA Connecting Trunk Groups
Direct InterLATA Connecting Trunk Groups
Dynamic Range (dinamički opseg)
Gray Scale (skala sivih tonova)
Image Resolution (rezolucija slike)
Interlaced GIF (prepleteni GIF)
Magneto-Optical (magnetno-optički)
Search Engine (mašina za pretraživanje)
Thermal Dye Transfer (termički transfer boja)
Transfer Rate (brzina prenosa)
Unsharp Mask (zatupljena maska)
Virtual Memory (virtuelna memorija)
Kod tradicionalnih aviona kontrole koje su piloti koristili bile su priključene na debele kablove i hidraulične sisteme koji su fizički pomerali kormilo ili zakrilce, itd. Fly-by-wire je zamenio ove kablove i hidraulične sisteme računarima i tankim električnim žicama. Postoje dve glavne prednosti za fly-by-wire: prvo, računari neprestano podešavaju kontrole letelice bez instrukcija pilota dovođenjem u red kontrole površine (tako da avion “klizi” kroz vazduh, uz minimalan čeoni otpor vazduha) i, drugo, eliminisanjem debelih kablova i izbacivanjem hidrauličnih linija težina aviona je smanjena za nekoliko stotina funti, tako da je omogućena velika ušteda u gorivu.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||