* | 1 | 2 | 5 | 8 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | m | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | Y | Z | ^ |
Abandoned Call - napušteni poziv
ABM Asynchronous Balanced Mode
Absolute Gain - apsolutno pojačanje
Address Resolution - razrešavanje adrese
Advanced Services - napredni servisi
AGC Automatic Gain Control - automatizovana kontrola pojačanja.
Alias Email Address - alijas email adresa
Analog Processor - analogni procesor
Application Framework - radni okvir aplikacije
Artificial Intelligence - veštačka inteligencija
Assembly Language - asemblerski jezik
Authentication - autentifikacija
AVL Automatic Vehicle Location (automatsko lociranje vozila)
Backward Compatible - kompatibilnost sa prethodnim verzijama
Batch Processing - batch obrada
Bioinformatics - bioinformatika
Bluetooth Special Interest Group
Bus Network - mrežna magistrala
CableLabs Certified CableModem
Call Abandons napušteni pozivi
Capture Division Packet Access
Capture Division Packet Access CDPA
Cathode Ray Tube katodna cev CRT
CDMA - Code Division Multiple Access
Cellular Digital Packet Data Group
CESID - Caller Emergency Service ID
CGI - Common Gateway Interface
Characterization (karakterizacija)
CIFS Common Internet File System
CIT Computer Integrated Telephone
CLAS - Centrex Line Assignment Service
Clipping Path (putanja odsecanja)
Device Resolution (rezolucija uređaja)
Direct InterLATA Connecting Trunk Groups
Direct InterLATA Connecting Trunk Groups
Dynamic Range (dinamički opseg)
Gray Scale (skala sivih tonova)
Image Resolution (rezolucija slike)
Interlaced GIF (prepleteni GIF)
Magneto-Optical (magnetno-optički)
Search Engine (mašina za pretraživanje)
Thermal Dye Transfer (termički transfer boja)
Transfer Rate (brzina prenosa)
Unsharp Mask (zatupljena maska)
Virtual Memory (virtuelna memorija)
Computer Integrated Telephone je program kompanije Digital Equipment Company, objavljen u oktobru 1987. godine, koji obezbeđuje radni okvir za funkcionalno integrisanje glasa i podataka u aplikacionom okruženju, tako da telefon i terminal na desktopu mogu da se sinhronizuju prikazivanjem odgovarajućih podataka na ekranu terminala dok poziv stiže. CIT koristi DEC VAX liniju računara. Prema DEC-u, CIT podržava aplikacije i za dolazne i za odlazne komunikacije. Kod scenarija dolaznih poziva aplikacija može da prepozna telefonski broj pozivne strane kroz automatsko identifikovanje broja (Automatic Number Identification ANI) i/ili može da prepozna pozvani broj kroz servis za identifikaciju pozvanog broja (Dialed Number Identification Service DNIS) poređenjem informacija sa odgovarajućim zapisima u bazi podataka i automatski isporučuje poziv i podatke do agenta call centra. Kod aplikacije za odlazne pozive biranje broja može da se automatizuje, čime se povećava broj uspostavljenih poziva. U bilo kom scenariju telefonski pozivi i pridruženi pozivi mogu simultano da se prenesu do alternativnih lokacija unutar organizacije, pri čemu se dodaje novi nivo korisničkog servisa za aplikacije call centra. Digital je napravio svoje prve CIT objavljivače u Telecom '87 u @enevi, Švajcarska. Skup CIT proizvoda (sastoji se od klijentskog i serverskog softvera), koji implementira različite protokole za povezivanje komutatora i računara i obezbeđuje robustni aplikativni interfejs, prvi put je objavljen 1989. godine, a poslednje izdanje CIT Version 2.1 objavljeno je u januaru 1991. godine. Videti i Open Application Interface.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||