Generativna veštačka inteligencija
Visual Basic .NET, VBA, V. Studio
AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer
* | 1 | 2 | 5 | 8 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | m | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | Y | Z | ^ |
Abandoned Call - napušteni poziv
ABM Asynchronous Balanced Mode
Absolute Gain - apsolutno pojačanje
Address Resolution - razrešavanje adrese
Advanced Services - napredni servisi
AGC Automatic Gain Control - automatizovana kontrola pojačanja.
Alias Email Address - alijas email adresa
Analog Processor - analogni procesor
Application Framework - radni okvir aplikacije
Artificial Intelligence - veštačka inteligencija
Assembly Language - asemblerski jezik
Authentication - autentifikacija
AVL Automatic Vehicle Location (automatsko lociranje vozila)
Backward Compatible - kompatibilnost sa prethodnim verzijama
Batch Processing - batch obrada
Bioinformatics - bioinformatika
Bluetooth Special Interest Group
Bus Network - mrežna magistrala
CableLabs Certified CableModem
Call Abandons napušteni pozivi
Capture Division Packet Access
Capture Division Packet Access CDPA
Cathode Ray Tube katodna cev CRT
CDMA - Code Division Multiple Access
Cellular Digital Packet Data Group
CESID - Caller Emergency Service ID
CGI - Common Gateway Interface
Characterization (karakterizacija)
CIFS Common Internet File System
CIT Computer Integrated Telephone
CLAS - Centrex Line Assignment Service
Clipping Path (putanja odsecanja)
Device Resolution (rezolucija uređaja)
Direct InterLATA Connecting Trunk Groups
Direct InterLATA Connecting Trunk Groups
Dynamic Range (dinamički opseg)
Gray Scale (skala sivih tonova)
Image Resolution (rezolucija slike)
Interlaced GIF (prepleteni GIF)
Magneto-Optical (magnetno-optički)
Search Engine (mašina za pretraživanje)
Thermal Dye Transfer (termički transfer boja)
Transfer Rate (brzina prenosa)
Unsharp Mask (zatupljena maska)
Virtual Memory (virtuelna memorija)
1. Karakteristika telefonske centrale koja omogućava pretplatnicima da automatski ponovo pozovu poslednji pristigli poziv, bez potrebe da znaju broj. Na nekim centralama je sada moguće da osoba koja zove blokira pozvanoj strani mogućnost automatskog uzvraćanja poziva. Ovaj servis je obično poznat kao zvezda 69, tj. *69. 2. Karakteristika PBX-a koja vraća poziv PBX operatoru (ili upozorava operatora) ako niko ne odgovori na pozvanom telefonu nakon unapred utvrđenog perioda. Najlogičnija dužina tog perioda iznosi tri zvona, ili 18 sekundi. Ova karakteristika omogućava operatoru da pruži neke dodatne informacije, da uzme poruku ili prebaci poziv nekom drugom. Većina hotelskih centrala ima ovu opciju. Ako niko ne odgovori na poziv, komutator vraća poziv nazad operatoru. Operator u hotelu je, obično, toliko zauzet da Vas pušta da čekate još 20 ili 30 sekundi, što je prilično iritirajuće.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||