Generativna veštačka inteligencija
Visual Basic .NET, VBA, V. Studio
AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer
* | 1 | 2 | 5 | 8 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | m | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | Y | Z | ^ |
Abandoned Call - napušteni poziv
ABM Asynchronous Balanced Mode
Absolute Gain - apsolutno pojačanje
Address Resolution - razrešavanje adrese
Advanced Services - napredni servisi
AGC Automatic Gain Control - automatizovana kontrola pojačanja.
Alias Email Address - alijas email adresa
Analog Processor - analogni procesor
Application Framework - radni okvir aplikacije
Artificial Intelligence - veštačka inteligencija
Assembly Language - asemblerski jezik
Authentication - autentifikacija
AVL Automatic Vehicle Location (automatsko lociranje vozila)
Backward Compatible - kompatibilnost sa prethodnim verzijama
Batch Processing - batch obrada
Bioinformatics - bioinformatika
Bluetooth Special Interest Group
Bus Network - mrežna magistrala
CableLabs Certified CableModem
Call Abandons napušteni pozivi
Capture Division Packet Access
Capture Division Packet Access CDPA
Cathode Ray Tube katodna cev CRT
CDMA - Code Division Multiple Access
Cellular Digital Packet Data Group
CESID - Caller Emergency Service ID
CGI - Common Gateway Interface
Characterization (karakterizacija)
CIFS Common Internet File System
CIT Computer Integrated Telephone
CLAS - Centrex Line Assignment Service
Clipping Path (putanja odsecanja)
Device Resolution (rezolucija uređaja)
Direct InterLATA Connecting Trunk Groups
Direct InterLATA Connecting Trunk Groups
Dynamic Range (dinamički opseg)
Gray Scale (skala sivih tonova)
Image Resolution (rezolucija slike)
Interlaced GIF (prepleteni GIF)
Magneto-Optical (magnetno-optički)
Search Engine (mašina za pretraživanje)
Thermal Dye Transfer (termički transfer boja)
Transfer Rate (brzina prenosa)
Unsharp Mask (zatupljena maska)
Virtual Memory (virtuelna memorija)
Marketinški termin koji telefonske kompanije za lokalni i međugradski saobraćaj i kablovske kompanije koriste za kombinovanje više servisa u jedan paket. Ideja je povećati i proširiti ponudu. Pakovanje usluga omogućava kompanijama da eksploatišu postojeću vrednost brenda. Takođe može da omogući subvencionisanje (kada to zakon dozvoljava) ili popuste po paketima i kanalisanje novog proizvoda u već postojeći tok zahteva za nekim drugim proizvodom. U nekim slučajevima pakovanje usluga omogućava kompaniji da ojača postojeći kanal ili omogućava distribuiranje dodatnog proizvoda preko mreže. Primeri za ovo u svetu telekomunikacija su mnogobrojni. Kablovski operateri, na primer, pružaju u paketu usluge kablovske TV i telefonije. Neki korisnici veruju da su "za bagatelu" dobili jeftinije usluge i više usluga preko samo jednog operatera. Ponekad su u pravu. Obično nisu. Videti Bundled Services.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||