Generativna veštačka inteligencija
Visual Basic .NET, VBA, V. Studio
AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer
* | 1 | 2 | 5 | 8 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | m | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | Y | Z | ^ |
Abandoned Call - napušteni poziv
ABM Asynchronous Balanced Mode
Absolute Gain - apsolutno pojačanje
Address Resolution - razrešavanje adrese
Advanced Services - napredni servisi
AGC Automatic Gain Control - automatizovana kontrola pojačanja.
Alias Email Address - alijas email adresa
Analog Processor - analogni procesor
Application Framework - radni okvir aplikacije
Artificial Intelligence - veštačka inteligencija
Assembly Language - asemblerski jezik
Authentication - autentifikacija
AVL Automatic Vehicle Location (automatsko lociranje vozila)
Backward Compatible - kompatibilnost sa prethodnim verzijama
Batch Processing - batch obrada
Bioinformatics - bioinformatika
Bluetooth Special Interest Group
Bus Network - mrežna magistrala
CableLabs Certified CableModem
Call Abandons napušteni pozivi
Capture Division Packet Access
Capture Division Packet Access CDPA
Cathode Ray Tube katodna cev CRT
CDMA - Code Division Multiple Access
Cellular Digital Packet Data Group
CESID - Caller Emergency Service ID
CGI - Common Gateway Interface
Characterization (karakterizacija)
CIFS Common Internet File System
CIT Computer Integrated Telephone
CLAS - Centrex Line Assignment Service
Clipping Path (putanja odsecanja)
Device Resolution (rezolucija uređaja)
Direct InterLATA Connecting Trunk Groups
Direct InterLATA Connecting Trunk Groups
Dynamic Range (dinamički opseg)
Gray Scale (skala sivih tonova)
Image Resolution (rezolucija slike)
Interlaced GIF (prepleteni GIF)
Magneto-Optical (magnetno-optički)
Search Engine (mašina za pretraživanje)
Thermal Dye Transfer (termički transfer boja)
Transfer Rate (brzina prenosa)
Unsharp Mask (zatupljena maska)
Virtual Memory (virtuelna memorija)
Opcija telefonskog sistema koja omogućava postavljanje odlaznih poziva u red za jednu ili više telefonskih linija. Kada se linija oslobodi, telefonski sistem poziva korisnika, njegov telefon zvoni, a zatim telefonski sistem poziva udaljenu stranu preko linije koju je zauzeo pre pozivanja korisnika. Telefonski sistemi obično imaju dve vrste redova čekanja. Prvi se označava kao Hold-On Queuing - kada korisnik pozove svoj međugradski broj, telefonski sistem traži odgovarajuću liniju, utvrđuje da nije slobodna i korisniku šalje “bip” ton ili poruku. Tada korisnik bira da ostane na vezi i da sačeka. Onog trenutka kada se linija oslobodi telefonski sistem povezuje korisnika na nju. Drugi tip reda čekanja označen je kao Callback Queuing. Korisnik spušta slušalicu i sistem ga poziva, kao što je objašnjeno kod prethodnog termina. Postoje kompromisi između ove dve vrste formiranja redova čekanja. Kod druge vrste je očigledno da se mogu tolerisati duža čekanja. Što se duže čeka, to je veća verovatnoća da će se na kraju dobiti izuzetno jeftina linija. Međutim, korisnici obično ne vole dugo da čekaju. I kada poziv konačno stigne, moguće je da je korisnik baš tada morao da ode, na primer, do kupatila. Sa druge strane, kod prve vrste je obezbeđena veća efikasnost sa stanovišta vremena, ali korisnik obično dobija skuplju liniju. Što kraće čekate, manje su šanse da dobijete izuzetno jeftinu liniju. Ceo život se sastoji od kompromisa, pa su i u ovom slučaju neizbežni. Videti i Queuing.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||