Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Generativna veštačka inteligencija

Veštačka inteligencija

ChatGPT

Blockchain

GPT

Računarstvo u oblaku

Web design

JavaScript

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Analiza podataka

Funkcionalno programiranje

Git i GitHub

Projektovanje softvera

Razvoj

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Android

PHP I MYSQL

FULL STACK DEVELOPMENT

Python programiranje

SQL

Java

Marketing

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Serija Roberta C. Martina

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Poslovanje

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Ruby i Ruby on Rails

Sertifikati

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

 

 

Rečnik komunikacionih tehnologija

 

* | 1 | 2 | 5 | 8 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | m | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | Y | Z | ^ |

 

Izaberite reč

 

Callback Queuing

Opcija telefonskog sistema koja omogućava postavljanje odlaznih poziva u red za jednu ili više telefonskih linija. Kada se linija oslobodi, telefonski sistem poziva korisnika, njegov telefon zvoni, a zatim telefonski sistem poziva udaljenu stranu preko linije koju je zauzeo pre pozivanja korisnika. Telefonski sistemi obično imaju dve vrste redova čekanja. Prvi se označava kao Hold-On Queuing - kada korisnik pozove svoj međugradski broj, telefonski sistem traži odgovarajuću liniju, utvrđuje da nije slobodna i korisniku šalje “bip” ton ili poruku. Tada korisnik bira da ostane na vezi i da sačeka. Onog trenutka kada se linija oslobodi telefonski sistem povezuje korisnika na nju. Drugi tip reda čekanja označen je kao Callback Queuing. Korisnik spušta slušalicu i sistem ga poziva, kao što je objašnjeno kod prethodnog termina. Postoje kompromisi između ove dve vrste formiranja redova čekanja. Kod druge vrste je očigledno da se mogu tolerisati duža čekanja. Što se duže čeka, to je veća verovatnoća da će se na kraju dobiti izuzetno jeftina linija. Međutim, korisnici obično ne vole dugo da čekaju. I kada poziv konačno stigne, moguće je da je korisnik baš tada morao da ode, na primer, do kupatila. Sa druge strane, kod prve vrste je obezbeđena veća efikasnost sa stanovišta vremena, ali korisnik obično dobija skuplju liniju. Što kraće čekate, manje su šanse da dobijete izuzetno jeftinu liniju. Ceo život se sastoji od kompromisa, pa su i u ovom slučaju neizbežni. Videti i Queuing.

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272