Generativna veštačka inteligencija
Visual Basic .NET, VBA, V. Studio
AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer
* | 1 | 2 | 5 | 8 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | m | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | Y | Z | ^ |
Direct Inward Dialing. Možete direktno da pozivate unutar kompanije, bez potrebe da idete preko operatora. Ovo je ranije bila ekskluzivna opcija Centrexa, ali danas može da se obezbedi preko doslovno svih modernih PBX-ova i nekih modernih hibrida, ali morate da se povežete preko specijalno konfigurisanih DID linija sa Vaše lokalne telefonske centrale. DID (Direct Inward Dial) linija polazi od telefonske centrale koja prenosi poslednje dve do četiri cifre LDN-a (Listed Directory Number) do PBX-a ili hibridnog telefonskog sistema i cifre onda mogu da se isprogramiraju da budu ekvivalentne internom lokalu. Tako je moguće spolja doći do internog lokala biranjem sedmocifrenog broja telefonske centrale. Napomena: DID se razlikuje od DIL metoda (Direct-In-line), gde se standardna, dvosmerna linija telefonske centrale programira da uvek zvoni na određenom lokalu ili grupi linija (hunt grupa). Tradicionalno, DID linije ne mogu da se koriste za spoljašnje pozive, jer ne nude ton za biranje. Odnedavno individualni kanali na T-1 liniji mogu da se definišu u skladu sa njihovom direkcionom prirodom, tako da se neke definišu kao DID, neke kao DOD (Direct Outward Dialing), a neke kao kombinacija (i za prihvatanje i za iniciranje poziva). Videti i Combination Trunk, Direct Inward System Access i DOD.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||