Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

C, C++ i C#

ALGORITMI

Generativna veštačka inteligencija

Veštačka inteligencija

ChatGPT

Blockchain

GPT

Računarstvo u oblaku

Web design

JavaScript

Apple - MAC OS X

Analiza podataka

Funkcionalno programiranje

Git i GitHub

Projektovanje softvera

Razvoj

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Android

PHP I MYSQL

FULL STACK DEVELOPMENT

Python programiranje

SQL

Java

Marketing

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Serija Roberta C. Martina

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Poslovanje

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Ruby i Ruby on Rails

Sertifikati

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

 

 

Rečnik komunikacionih tehnologija

 

* | 1 | 2 | 5 | 8 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | m | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | Y | Z | ^ |

 

CIT Computer Integrated Telephone

Computer Integrated Telephone je program kompanije Digital Equipment Company, objavljen u oktobru 1987. godine, koji obezbeđuje radni okvir za funkcionalno integrisanje glasa i podataka u aplikacionom okruženju, tako da telefon i terminal na desktopu mogu da se sinhronizuju prikazivanjem odgovarajućih podataka na ekranu terminala dok poziv stiže. CIT koristi DEC VAX liniju računara. Prema DEC-u, CIT podržava aplikacije i za dolazne i za odlazne komunikacije. Kod scenarija dolaznih poziva aplikacija može da prepozna telefonski broj pozivne strane kroz automatsko identifikovanje broja (Automatic Number Identification  ANI) i/ili može da prepozna pozvani broj kroz servis za identifikaciju pozvanog broja (Dialed Number Identification Service  DNIS) poređenjem informacija sa odgovarajućim zapisima u bazi podataka i automatski isporučuje poziv i podatke do agenta call centra. Kod aplikacije za odlazne pozive biranje broja može da se automatizuje, čime se povećava broj uspostavljenih poziva. U bilo kom scenariju telefonski pozivi i pridruženi pozivi mogu simultano da se prenesu do alternativnih lokacija unutar organizacije, pri čemu se dodaje novi nivo korisničkog servisa za aplikacije call centra. Digital je napravio svoje prve CIT objavljivače u Telecom '87 u @enevi, Švajcarska. Skup CIT proizvoda (sastoji se od klijentskog i serverskog softvera), koji implementira različite protokole za povezivanje komutatora i računara i obezbeđuje robustni aplikativni interfejs, prvi put je objavljen 1989. godine, a poslednje izdanje CIT Version 2.1 objavljeno je u januaru 1991. godine. Videti i Open Application Interface.

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272
 
     
z