Generativna veštačka inteligencija
Visual Basic .NET, VBA, V. Studio
AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer
* | 1 | 2 | 5 | 8 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | m | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | Y | Z | ^ |
Abandoned Call - napušteni poziv
ABM Asynchronous Balanced Mode
Absolute Gain - apsolutno pojačanje
Address Resolution - razrešavanje adrese
Advanced Services - napredni servisi
AGC Automatic Gain Control - automatizovana kontrola pojačanja.
Alias Email Address - alijas email adresa
Analog Processor - analogni procesor
Application Framework - radni okvir aplikacije
Artificial Intelligence - veštačka inteligencija
Assembly Language - asemblerski jezik
Authentication - autentifikacija
AVL Automatic Vehicle Location (automatsko lociranje vozila)
Objašnjeno običnim jezikom: poziv na koji je odgovoreno, ali je prekinut pre nego što je otpočela konverzacija. Tehničko objašnjenje: poziv koji je uveden na komunikacionu mrežu ili telefonski sistem, ali ga je prekinula osoba koja je postavila poziv pre nego što je pozvana osoba odgovorila. Stvarni primer: zovete avio kompaniju, čujete zvono, telefon zvoni i mašina poznata kao Automatic Call Distributor (ACD) odgovara na poziv i pušta neku glupu poruku tipa: "Molimo Vas da ne prekidate vezu. Uskoro će Vam se javiti pravi čovek. Okrenite 1 za naručivanje pice, okrenite 2 za inćune...". Zatim Vas, pozivnu stranu, postavljaju na “večno čekanje.” Dosadilo Vam je da čekate i prekidate vezu pre nego što se operator javi. Upravo ste odustali od svog telefonskog poziva. Zbog toga se koristi termin napušteni poziv. Informacije o napuštenim pozivima su izuzetno korisne za planiranje brojeva ljudi (još se nazivaju operatorima, agentima ili telefonskim službenicima) koje vlasnik sistema za automatsko distributiranje poziva ili nekog drugog telefonskog sistema treba da uposli u određenim danima, u određenom delu dana i na određenim konkretnim lokacijama. Tako kompanija može da organizuje svoje resurse (da rasporedi ljude) da bi se osiguralo da se na odgovarajući procenat dolazećih poziva daju odgovori u odgovarajućem periodu, tj. da se pozivaocu (korisniku) obezbedi usluga koju zaslužuje (ili misli da je zaslužuje) ili nivo usluge koji može da sebi priušti da bi bio obezbeđen optimalni odnos cena/korist.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||