Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

C, C++ i C#

ALGORITMI

Generativna veštačka inteligencija

Veštačka inteligencija

ChatGPT

Blockchain

GPT

Računarstvo u oblaku

Web design

JavaScript

Apple - MAC OS X

Analiza podataka

Funkcionalno programiranje

Git i GitHub

Projektovanje softvera

Razvoj

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Android

PHP I MYSQL

FULL STACK DEVELOPMENT

Python programiranje

SQL

Java

Marketing

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Serija Roberta C. Martina

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Poslovanje

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Ruby i Ruby on Rails

Sertifikati

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

 

 

Rečnik komunikacionih tehnologija

 

* | 1 | 2 | 5 | 8 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | m | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | Y | Z | ^ |

 

Izaberite reč

 

Abandoned Call - napušteni poziv

Objašnjeno običnim jezikom: poziv na koji je odgovoreno, ali je prekinut pre nego što je otpočela konverzacija. Tehničko objašnjenje: poziv koji je uveden na komunikacionu mrežu ili telefonski sistem, ali ga je prekinula osoba koja je postavila poziv pre nego što je pozvana osoba odgovorila. Stvarni primer: zovete avio kompaniju, čujete zvono, telefon zvoni i mašina poznata kao Automatic Call Distributor (ACD) odgovara na poziv i pušta neku glupu poruku tipa: "Molimo Vas da ne prekidate vezu. Uskoro će Vam se javiti pravi čovek. Okrenite 1 za naručivanje pice, okrenite 2 za inćune...". Zatim Vas, pozivnu stranu, postavljaju na “večno čekanje.” Dosadilo Vam je da čekate i prekidate vezu pre nego što se operator javi. Upravo ste odustali od svog telefonskog poziva. Zbog toga se koristi termin napušteni poziv. Informacije o napuštenim pozivima su izuzetno korisne za planiranje brojeva ljudi (još se nazivaju operatorima, agentima ili telefonskim službenicima) koje vlasnik sistema za automatsko distributiranje poziva ili nekog drugog telefonskog sistema treba da uposli u određenim danima, u određenom delu dana i na određenim konkretnim lokacijama. Tako kompanija može da organizuje svoje resurse (da rasporedi ljude) da bi se osiguralo da se na odgovarajući procenat dolazećih poziva daju odgovori u odgovarajućem periodu, tj. da se pozivaocu (korisniku) obezbedi usluga koju zaslužuje (ili misli da je zaslužuje) ili nivo usluge koji može da sebi priušti da bi bio obezbeđen optimalni odnos cena/korist.

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272
 
     
z